8. Sınıf Hayalgücü Yayınları Matematik Ders ve Öğrenci Çalışma Kitabı Taranmış Hali

 

mr.karaduman hocamızın katkılarıyla;
8. Sınıf Hayalgücü Yayınları Matematik Ders ve Öğrenci Çalışma Kitabı taranmış haline aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.

Bu dosya toplamda 51.149 kez indirildi…
Bu dosya bugün 0 kez indirildi…

29/09/2011 tarihinde, tarafından yazıldı. Yorum: 70

beğenTüm Yeniliklerden Haberdar olun

 



68 Yorum

  1. ahmet09/04/2013 at 14:09

    8. sınııf test kitabı koyarmısın

  2. aynur10/01/2013 at 18:26

    daha fazla bilgi olas iyi olur

  3. arzum19/09/2012 at 16:50

    bune kardeşim ya amipler

  4. lale09/05/2012 at 15:31

    bbbbbbbbbbbbbbuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuunnnnnnnnnnne iiiiissssssssssyyyyyyyyyyyyaaaaaaaaaannnnnnnnnnn ediorum yani

  5. eda04/04/2012 at 15:17

    teşkür derim

  6. yağmur19/03/2012 at 16:45

    daha fazlasını istiyorummmm:))

  7. zeynep11/03/2012 at 13:40

    kusura bakma derya ama o senin salaklığın ….

  8. Niyazi :)08/03/2012 at 19:48

    GençLer Teşekkür Edicenize Artistlik Taslıyorsunuz. Ayıp.

  9. ahmet01/03/2012 at 21:11

    abi abla mütün sayfaların cevaplarını koyunsana yaaa ltfn bu benim performans ödevim valla

  10. derya01/03/2012 at 17:14

    gej gej şeyler yazıyosunuz amipler:):)

  11. derya01/03/2012 at 17:11

    hepiniz de salaksınız valla :)

  12. şule23/02/2012 at 20:59

    cansu çok gıcıksın bnce biraz sesini kes bu siteye thank you(:(:

  13. cansu23/02/2012 at 14:30

    BU NE KARDEŞİM ARADIĞIMIZI BULAMIYORUZ YA BUNLARI GÖRÜNCE DE ARAMAKTAN VAZGEÇİYORUZ BİZE MATEMATİK ÇALIŞMA KİTABI BÜTÜN SAYFALARININ CEVAPLARINI İSTİYORUZ :P

    • büşra20/03/2012 at 00:05

      niye cevaplarını istiyosun armut piş agzıma düş oluyo o hesap SBS de ne yapacan internetden SBS matematik cevapları acil mi yazacan internetde gezecegine kitap aç oku ögren kendin yap matematik çalışma kitabının cevaplarını

  14. tuğçe14/02/2012 at 20:26

    bu neee be üf mal mal şeyler var aradığımı bulamadım :P

  15. İssanane09/02/2012 at 18:23

    buneyaaaaaa üf güzel site zanetim

  16. kader05/02/2012 at 11:31

    2011 2012 yılı hayalgücü yayınları matematik kitabını sırasıyla yapan varsa versin

  17. nur08/01/2012 at 13:31

    sizde kendniz yapın lan ne geriği war da sayfa kurucusuna bağırıyorsnz abinz ablanz yok mu hiç dğer öğretmenlere sorrun :( hep tembelikten böle yapıonuz acıyorum sizee ezmeler :(

  18. MSF19/12/2011 at 17:45

    bu ne yaaa ozaman not düşün o kadar indirdik

    • Editör19/12/2011 at 20:59

      Açık olarak belirtilmiş ama kitabın taranmış hali olduğu, hiç bir yerinde cevapların olduğuna dair ima dahi yok. Artık yorumlar içeriği anlatıyor diye düşünüyorum :)

      • buse09/04/2012 at 16:40

        sen ne biçim bi editörsün yaa
        istediğim hiçbirseyi bulamadım adam gibi yüklüyosan yükle yüklemiyorsanda kapa siteni yaa

  19. nisa18/12/2011 at 12:13

    lütfen sayfa 20 den 49 a kadar verir misiniz

  20. rabia savaskan17/12/2011 at 19:35

    bune ya valla şikayet etcem boş boş sayfa yapıonuz hani sorular hani cevaplar yoooook

    • Editör18/12/2011 at 23:19

      Bakın kendi açınızdan haklısınız., saygım var. Ama lütfen cevapları verdiğim vereceğim sonucuna nasıl ulaştınız. Sizin ihtiyaçlarınızla burada sunulanın uyuşmadığının farkındayım. Burada sunulan öğretmenlerinize yönelik bilgilerdir. İyi akşamlar dilerim :?

      • ahmet19/12/2011 at 14:19

        abisi bencede çok haklısın

      • seda22/12/2011 at 16:20

        yaa! niye cevapları çıkmıyor

      • Editör22/12/2011 at 18:02

        Sorunuzun cavabı yazıda ve yorumlarda açık olarak belirtilmiştir.

      • cansu23/02/2012 at 14:35

        YA LÜTFEN BANA 11 DEN 146 YA KADAR YAZARMISINIZ RİCA EDİYORUM LTFN NUR SENDE OLU OLMAZ BURNUNU SOKMA TM MI GÜZELİM YOKSA SENİ ÜZERİM :D :D;:D

  21. büşüş15/12/2011 at 18:58

    bu nidir abi ya allah aşkına hani nerde bunun cvplrı şikayet etcemmm :)

  22. irem15/12/2011 at 18:29

    yaa nolurr ya cevapları lazım :( (

  23. Volkan15/12/2011 at 17:37

    Yaa arkadaşlar ders kitabı s.88.89 yapan warmı

  24. büşra14/12/2011 at 20:39

    nerde bunun cevaplar yaaa

  25. berkay14/12/2011 at 17:00

    ya arkadaşlar matematik 8.sınıf hayal gücü yayıncılık sayfa 44 dü yapan varmı çok acil :(

  26. hamit14/12/2011 at 15:37

    Ya lütfen 44 45 46 47. satfaların cevaplarını verirmisiniz

  27. harun08/12/2011 at 20:28

    len ben bunu çözümlü istedim

  28. deli07/12/2011 at 19:05

    indirmden yapılmıyomu bu vşler

  29. Vatandaş28/11/2011 at 20:43

    Ç.K SYF 36-37-38 YAPAN VARMI YA .D

  30. gözde28/11/2011 at 16:20

    Sayfa 36 37 38 yapan var mı ?

  31. tunahan22/11/2011 at 19:15

    şifre istiyor şifreyi bilen varmı !!!!!!!!!!!!!

    • Editör22/11/2011 at 23:06

      Tunahan şifre istemiyor diye biliyorum ama eğer istiyorsa şifreyi yazıya eklerim. Ama dediğim gibi şifresiz olması lazım :(

      • Editör22/11/2011 at 23:37

        Evet dediğim gibi şifre istemiyor fakat hotfile dosya indirirken bir “captcha” yani yazılı olan yazının kutucuğa doğru girilmesini ister.

  32. haza ırmak15/11/2011 at 20:05

    8 sınıf 36 ve 37 sayfalar nolur cok acıl cevaplarını bilen varmı

  33. EMİNE03/11/2011 at 21:08

    ya şekerr neden cevaplarız yok birşey yapıyorsunuz
    bari tam yapın hadiii hadi bekliyaruz

  34. kareleri farkı 17 olan iki gercek sayının toplamları ile farkının çarpımı kaçtır?

  35. amed güzeli24/10/2011 at 20:31

    ya ltf bana hemen 16 dan 32ye kadar ltf hayalgücü olsun ltfffffffff

  36. hila23/10/2011 at 21:11

    hocm yha bana hayal gücü yayınlarıdan çalışma kitabı 32den 40a kadar lütfen yha

  37. jyjjdyjytj22/10/2011 at 12:04

    ben belki olabilirim sorun varmı, varsa hemen sor…

  38. hamit18/10/2011 at 16:23

    hocam bana yardımcı olabilirmisiniz lütfen kare köklü sayılardan

    • Editör18/10/2011 at 16:35

      Üzgünüm branşım değil, olsa canın feda :)

      • emine03/11/2011 at 21:12

        branşın değilse burda ne arıyon bücür hem zaten bizim bilmediğimizi sen bu kafaylamı bilicen şeker hadiii sana bay

      • Editör03/11/2011 at 21:15

        haklısın ama alacağın yok :) İşin şaka yanı, aslında branşım olsa da cevaplamam ama gül hatrın için doğruyu söylüyorum öğrencilere yönelik değil. Formatı farklı sitenin üzgünüm.

      • bücürr12/02/2012 at 13:56

        hadi canımm sende atıyosuunnn :D :D ıyykk seniin gbii editöreee :)

  39. alev17/10/2011 at 17:27

    cevapları niye yok panpişler çok bunaldım soru çözmekten cevapları yazın

    • Editör17/10/2011 at 18:17

      Hitabınız ne kadar hoşda olsa öğretmenlerin doküman ihtiyacını ve dünya görüşlerimizi paylaştığımız bu sitede cevaplar olmayacaktır. Teşekkür ederiz. Ayrıyaten kolay gelsin.

    • alev18/10/2011 at 16:54

      ya iğrenç bi site aman yesinler seni bücür noolcak

      • Editör18/10/2011 at 22:18

        Site iğrenç olabilir ama bücür şahanedir :)

  40. Yesim Işık17/10/2011 at 16:45

    İndiriyorum Şuan Acaba Cevapları Varmı?

    • Editör17/10/2011 at 16:58

      Maalesef cevapları içermeyen sadece kitabın taranmış hali olan bir paylaşımdır. Cevapları içerdiğine ilişkin bir not da içermemektedir. Sadece sizin hüsnüzanınız…

      • hamit18/10/2011 at 16:24

        ozaman biz nasıl başarılı olacaz bu ödevi yapmazsam zayıf alacam lütfen yardım edin

      • Editör18/10/2011 at 16:34

        Üzgünüm branşım değil.

  41. [...] 8. Sınıf Hayalgücü Yayınları Matematik Ders ve Öğrenci Çalışma Kitabı Taranmış Hali [...]

Bir cevap yaz